Laatste blog

30 juni 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hier een laatste blog voor we morgen weer naar huis gaan na een prachtige reis om nooit te vergeten. Ik was gebleven bij 25 juni, Death Valley:

We kwamen in Death Valley op een temperatuur van 49 (!!) graden en toen besloten we een rustdag in te lassen, want wandelen met deze hitte zou zelfmoord zijn. Lekker op een heeeeeerlijke kamer met airco, tv en tijdschriften , heerlijk even een rustpuntje. In de avond gezwommen en lekker gegeten en vroeg op bed voor de lange rit morgen. Oh ja....en op weg naar hotel mijn eerste rijles gehad op een braakliggend zand en grind vlak, thnx Daan ;) Nog wat plaatjes:

IMG-20140624-WA0032 IMG-20140624-WA0024 IMG-20140624-WA0026  IMG-20140624-WA0025

26 juni Sequoia:

Vandaag in Sequoia national park en wat een prachtig natuurgebied! Daniël vond het minder leuk omdat hij met de auto de berg op en af moest een aantal uren die dag, maar de uitzichten en al het mooie natuur maakte veel goed. Allereerst Crystal Cave in geweest, gaaf! Buiten zagen we vrijwel direct een beer, wow!!! Wel heeeeeeel ver weg maar toch erg gaaf, dan hobbelden er zelfs ook nog twee kleintjes achteraan, wauw! De rest van de dag veel hertjes gezien weer en eekhoorns en ik ben nog Moro Rock op geklommen. Niks voor mensen met hoogtevrees en zelfs ik had soms even een iek momentje vooral toen ik terug moest zonder railing :) Natuurlijk ook de grote Sequoia bomen gezien. Weer wat plaatjes:

Hoge boom met Laura Crystal cave Crystal cave 2 Hert Boom tunnel Moro rock Moro rock4 Moro rock4

Het is nu half negen in de avond in san Francisco hier en we willen echt graag wat eten. Bij deze mogen jullie de rest van de foto's en alle foto's van Yosemite park en San Francisco zelf bekijken in de daaroor bestemde foto albums. Ik red het niet meer om de blog netjes af te ronden maar kom gezellig langs binnenkort en kijk de camera foto's met onze verhalen erbij :) :)

Vannacht om 4.30 uur met de taxi naar airport en dan via tussenstop op Washington gaan we weer naar plat Nederland. Dinsdag 07.15 uur landen we als alles goed gaat, tot snel weer!!!

Groetjes van ons