Zion en Vegas

24 juni 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

slecht internet, falende tablet en te druk zijn resulteert in weinig bloggen ;) hier weer een update!

21 juni:
Vandaag rijden we van de mooie Ruby's in waar we mooi Bryce hebben gezien en heerlijk gezwommen en van de kamer genoten hebben naar nationaal park Zion. Daar rijden we dwars door het prachtige park naar het hotel:

vanuit de auto2 vanuit de auto6 vanuit de auto1 vanuit de auto4 vanuit de auto5

Toen kwamen we aan in Springdale, net buiten Zion park, bij de Driftwood Lodge. We kregen een zeer ruime kamer met weer twee bedden en een tuintje met stoelen en op loopafstand van het zwembad, (waar we heerlijk gebruik van gemaakt hebben). We zijn die dag meteen Zion in geweest met een free shuttle bus, want je mag de mooiste delen van het park niet met de auto in. We zijn blijven zitten tot de laatste stop en onderweg vele herten gezien weer. Eenmaal uitgestapt zijn we een trail gaan lopen wat twee uur heen en terug duurde en erg mooi was, wel druk. Onderweg allemaal eekhoorns gezien die helaas duidelijk gevoed werden want ze waren veel te brutaal, maar wel gezellig om je heen ;-) we hebben gelopen langs de Virgin river en waren omringd door bergen en veel mooie natuur gezien, het was prachtig!

Laura en eekhoorn Eekhoorn1 Eekhoorn2 Eekhoorn3 hagedis DSC_6119 Laura in Ziob Laura bij rivier 2 Laura bij rivier

Eenmaal terug waren we ongeveer gekookt en hadden we hard een douche nodig ;) daarna lekker gezwommen en genoten van de rest van de avond die we afsloten in een zeer gezellig Mexicaans restaurant.
De volgende ochtend kregen we eerst nog een heerlijk ontbijt, (wat niet normal is in Amerika, als je ontbijt krijgt heb je mazzel), en toen moesten we helaas alweer vertrekken uit deze mooie omgeving. Nog even de paardjes van het hotel bekeken en toen op weg naar het altijd hete Las Vegas. Onderweg naar Vegas begon de hitte en we hebben als top temperatuur een 43,8 graden celcius gehaald pffffff :s
Eenmaal Vegas binnen rijdend keken we onze ogen uit naar alle billboards, lichtjes en rare gebouwen. Wederom kregen we een heerlijk hotel, nog wel de fijnste van allemaal als je het mij vraagt. Hele mooie, stijlvolle kamer en dit keer eindelijk eens on top zodat we geen lawaai hadden van onze boven buren ;) Onze hotelkamer was niet direct klaar dus eerst zijn we al naar ' de strip'  geweest en na 2 uur hadden we zo goed als een zonnesteek, man wat warm!!!! Tussendoor even lekker gezwommen bij het hotel, toen weer naar de strip en van het nachtleven genieten. Zo hebben we twee dagen gelopen door Parijs, Venetie, New York en alle bekende Casion/hotels afgegaan zoals Bellagio, The Venetian, Luxor, Mirage, Flamingo (goed casino om te winnen haha), Treasure Island, Excalibur, New York New York en natuurlijk ook het Ceasar's Palace. Natuurlijk hebben we ook wat geld verbrast oh nee wacht.... Daan was on a lucky strike en we hebben geld over gehouden ;) die won even in 1x 70 dollar na 2x klikken ^_^ Op de tweede dag hebben we de Pawn shop gezien het wel bekende tv programma Pawnstars en we hebben heel stoer op een firing range een MP5 Mogen schieten, GAAF! Ik heb zowaar het target harstikke dood geschoten, maar Daan heeft hem alleen maar met gaten achtergelaten. (lees: morsdood). Hieronder een impressive van Vegas wat niet uit te leggen is in woorden of foto's, Just be here sometime ;) Vooral om al die gekke mensen in gekke kleding te kijken, alleen dat is al leuk, op alle  lichtjes, muziek, shows en spektakel na ;)

Bellagio Bellagio2 Caesar palace drankjes Pawn shop Laura Pawn shop Daniel Pawnshop Daan gokken Laura gokken Venetian Venetian 2 venetian Laura Venetian samen New York New York Daan schieten Laura schieten Daan gewonnen Paris Paris2 Treasure Island Daan meer geluk

Nu gaan we deze bizarre plek (helaas) weer verlaten en op weg naar Death Valley, tot snel weer!

Zeer zonnige groetjes van ons :)